Časté dotazy

O službě

Jak tato služba vlastně funguje?

Jedná se o službu 2v1, která kombinuje pronájem hardwaru a služby s ním spojené, jako je oprava nebo pojištění v ceně. Na naší webové stránce si vybereš balíček, vyplníš online objednávkový formulář a my ti pošleme potvrzení přijetí objednávky a náhled na smlouvu. Telefonicky si potvrdíme místo a čas podpisu veškeré dokumentace a dodání zařízení. Doprava je v ceně! Pronájem je na 2 roky. Každý měsíc nám pravidelně pošleš platbu a díky tomu si budeš moct užívat hraní na max. Až smlouva vyprší, zařízení nám vrátíš.

Pro koho je služba určena?

Naše služby jsou pro každého, kdo se rád odreaguje u hry a nechce řešit drahý a zastarávající hardware, který ke hraní nezbytně potřebuje. Jsou vhodné tedy jak pro zapálené hardcore hráče, tak i pro ty, co hrají pro prožitek a nedávají si za cíl profi hraní na mezinárodní úrovni. Stačí, když jsi starší 18 let a dokážeš to platným průkazem totožnosti.

Můžu si vzít počítač na svou firmu?

Jasně. Primárně je sice služba určená pro hráče, ale víme, že nabízené stroje jsou skvělé i pro grafické práce, stříhání videí a další technické vychytávky. Pokud chceš smlouvu uzavřít na IČO (je jedno jestli jsi živnostník nebo s.r.o.), vyplň nám registraci a do poznámky prosím napiš: Prosím o smlouvu na mé IČO: xxxxxxxx. My už tě zkontaktujeme a vše společně vyřídíme. Celé to má jen jedinou podmínku. Pokud smlouvu uzavřeme na IČO, musíš si v počítači upgradovat operační systém Windows 10 Home na Windows 10 PRO. Vychází to z licenčních podmínek Microsoftu a my s tím nemůžeme nic udělat.

Proč si hardware raději pronajmout, než koupit?

  • Neplatíš stroj, na kterém si za pár let nezahraješ moc nových her
  • Můžeš si dopřát ten nejlepší stroj na trhu a z hry vytěžit maximum
  • Opravy vyřešíme za tebe
  • Pojištění máš v ceně

Služba mi přijde moc drahá. Proč bych si měl zařízení pronajmout raději než vzít na splátky?

Zdá se ti naše služba drahá? Rozhodně není a proto jsme si připravili malou kalkulaci! Podívej se sám! S námi platíš pronájem po dobu 24 měsíců. V ceně máš jak pronájem stroje, tak i jeho pojištění, a hlavně za tebe všechny trable vyřešíme. Navíc vše vyřídíš online bez nutnosti platit cokoliv předem. Ale pojďme počítat!

Relodit pronájem

Nový stroj stojí aktuálně: 73.990,- Kč Měsíční pronájem s Relodit : 2.899,- Kč S námi zaplatíš 24 x 2.899,-Kč Celkem tedy 69.576,- Kč a to nezapomeň, že v ceně máš už i pojištění, dopravu, a asistenční službu, která za tebe vyřeší všechny opravy!

Určitě si říkáš, ale vždyť na konci nic nemám, radši si to vezmu na splátky. OK. Tak se pojďme podívat na to splácení.

Herní stroj na splátky

Stejný stroj 73.990,- Kč Doba splácení 24 měsíců Běžná úroková sazba (RPSN): 23% Výše splátky (zahrnující běžnou úrokovou sazbu 23%): 3.792,- Kč Celkem : 91.008,- Kč

A jak to tedy vychází? Pronájem: 69.576,- Kč vs. Splátky: 91.008,- Kč (+ pojištění 7000 + další náklady na péči o počítač) Rozdíl: 21.423,- + 7000 pojištění - Během dvou let zaplatíš téměř o 28 tisíc víc !

Jasně, stroj je na konci tvůj, ale co to vlastně znamená? Zůstatková hodnota stroje po 2 letech je, když budeš mít štěstí, cca 20.000,- Kč. Zdá se ti to málo? Bohužel, to je realita (klidně se podívej na online bazary s herními stroji). A to nezapomeň kolik úsilí a času pro jeho prodej musíš vynaložit. A nechat si ho? Sám víš, že nové hry už to neutáhne a stejně potřebuješ nový. Takže i když ho nakonec nějak prodáš a pořídíš si stroj nový, přišel jsi oproti pronájmu minimálně o 21 tisíc korun! Pořád ti nákup na splátky připadá výhodný?

O jakou formu pronájmu se jedná?

Jedná se o dlouhodobý smluvní pronájem, kdy délka trvání je fixní stejně jako výše měsíční platby. Smlouvu podepíšeš před obdržením zařízení. Nájem budeš platit v pravidelných měsíčních platbách a až smlouva vyprší, zařízení nám vrátíš.

Jak probíhá scoring a proč po mně chcete tolik informací?

Pronajímáme kvalitní a drahé stroje. Na základě údajů, které nám poskytneš tě potřebujeme oskórovat a ověřit si tak tvou schopnost pravidelně platit za pronájem. Podíváme se proto do některých registrů a na základě těchto informací můžeme s klidným svědomím uzavřít smlouvu. Tvoje spolehlivost je pro nás důležitější než výše příjmů.

Funguje vaše služba v rámci celé ČR?

V Praze a okolí zatím dodáváme nejrychleji, ale pomalu se začínám rozšiřovat i do dalších měst. Naším cílem je totiž dopřát skvělý herní zážitek co nejvíce hráčům po celé České republice.

Jak dlouho trvá celý proces - od objednání až po obdržení zařízení?

V ideálním případě to zabere přesně 3 pracovní dny od obdržení tvé objednávky až po doručení zařízení. 1. den tvou objednávku zpracujeme a kontaktujeme tě ohledně času a místa doručení. 2. den k tobě přijede kurýr ohledně podpisu smlouvy. Jakmile dojde k podpisu veškeré nezbytné dokumentace, objednáme tebou vybrané zařízení. 3. den ti náš kurýr doveze herní mašinu až ke dveřím. V důsledku aktuální situace je ale možné, že se tato doba nepatrně protáhne až na 7 pracovních dnů. Můžeš ale věřit, že děláme vše, co je v našich silách, abychom k tobě dostali tvůj balíček v co nejkratší době!

Platba a poplatky

Jak funguje měsíční platba?

Zřídíš si trvalý příkaz se splatností nejpozději k 15. dnu v měsíci. Rozpis plateb a bankovní účet budou uvedeny ve smlouvě, první platbu jednoduše provedeš po podpisu smlouvy a převzetí zařízení. Nebudeme po tobě požadovat žádné platby předem.

Co je zahrnuto v měsíční platbě?

V ceně měsíční platby je zahrnut: pronájem vybraného zařízení, jeho pojištění, plná záruka v době pronájmu, zákaznický servis (vyřízení reklamace, pojistné události a administrativní podpora). 

Jsou se službami v rámci nájmu spojené nějaké další poplatky?

Nejsou - měsíční nájem zahrnuje tebou vybraný herní stroj, pojištění a záruční opravy, zákaznický servis a dopravu. Navíc můžeš platit pouze v případě porušování nájemní smlouvy (například úroky z prodlení z platby nájemného) nebo na konci smlouvy, kdy zařízení bude opotřebené více, než je běžné opotřebení (například prasklý monitor nebo chybějící součástka).

Na vašich webových stránkách jste změnili výši měsíčního poplatku za zařízení, které mám od vás pronajaté. Ovlivní tato změna cenu, kterou sám platím?

Jakákoliv změna ceny nabízených zařízení na našich webových stránkách neovlivní výši tvojí nastavené měsíční platby, která je domluvená ve smlouvě. Výše pronájmu se po celou dobu trvání smlouvy nemění.

Co když nebudu platit včas?

Neplacením pravidelné měsíční platby se vystavuješ riziku spáchání trestného činu zpronevěry, zařazení do registrů dlužníků a následného podání trestního oznámení z naší strany. Vlastníkem přístroje je po celou dobu pronájmu společnost Relodit. Případ bude předán advokátovi k vymáhání a kromě doplacení kupní ceny po tobě budeme navíc požadovat úhradu úroku z prodlení a náhradu nákladů za vedení soudního, popř. i exekučního řízení.

Pronajatá zařízení

Služba se mi líbí, ale nenašel jsem balíček, který by vyhovoval mým hráčským potřebám – co mám dělat?

To nevadí! Napiš nám na email nebo zavolej a společně vymyslíme něco, co by ti vyhovovalo.

Je možné vyměnit mé stávající zařízení za novější model v průběhu smlouvy?

Tuto službu standardně nenabízíme. Jestliže bys chtěl novější zařízení, je nutné uzavřít novou smlouvu.

Je v notebook nainstalovaný balík Microsoft Office?

Není. Zařízení dodáváme s předinstalovaným OS Microsoft Home. Microsoft Office si ale můžeš snadno dokoupit navíc.

Jak to funguje se zabezpečením a uloženými daty na pronajatém zařízení?

K veškerým datům máš přístup ty a pouze ty. Za jejich případnou ztrátu neručíme a proto doporučujeme data průběžně zálohovat.

Zákaznický servis

Jak funguje váš zákaznický servis?

V rámci zákaznického servisu se postaráme o veškeré záležitosti spojené s pronájmem zařízení. Stačí, když zavoláš na zákaznický servis a my zajistíme opravu, dodání náhradního stroje a nebo vyřídíme pojistnou událost.

Kdy můžu kontaktovat váš zákaznický servis?

Naše linka je dostupná každý pracovní den od 9.00 do 15.00. Mimo tuto dobu jsme k dispozici přes email.

Poškození a pojištění zařízení

Co pokrývá pojištění v rámci poskytnuté služby?

Pojištění v rámci pronajatého balíčku se vztahuje na poškození nebo zničení zařízení vzniklé zejména z těchto příčin:

  • konstrukční vadou, vadou materiálu, nebo výrobní vadou (po skončení záruky)
  • pádem pojištěné věci, nárazem cizího předmětu nebo vniknutím cizího předmětu,
  • zkratem či jiným působením elektrického proudu,
  • selháním měřících, regulačních a zabezpečovacích prvků,
  • vandalismem,
  • požárem, výbuchem, přímým úderem blesku, vichřicí, mrazem, působením vody vytékající z vodovodního zařízení,
  • zemětřesením, poklesem a sesouváním půdy, záplavou, povodní
  • krádeží, vloupáním nebo loupeží.

Existují nějaká omezení v pojistném krytí? Na co se pojištění nevztahuje?

Pojištění se nevztahuje na škody, kdy v případě krádeže a vandalismu není ke škodě přivolána Policie ČR.

Z pojištění jsou vyloučeny škody způsobené následkem:

  • válečných událostí, vzpour nebo jiných hromadných násilných nepokojů, výluk, stávek a teroristických aktů 
  • jaderné energie, radioaktivní, chemické či biologické kontaminace
  • hrubého zanedbání údržby zařízení
  • součásti ze skla, porcelánu a keramiky

Pojištění také nezahrnuje, když dojde k poničení, rozbití nebo ztrátě herního PC v zahraničí.

Co mám dělat v případě, že dojde k poškození zařízení?

Zavoláš nám na náš zákaznický servis a popíšeš poruchu, o zbytek se postaráme my - od vyřízení reklamace, opravu, až po doručení opravené mašiny k tvým dveřím. Protože chceme zachovat kvalitu, rychlost a také bezstarostnost pro tebe, během využívání našich služeb veškeré opravy garantujeme my. Z toho důvodu je nutné důležité jakoukoliv poruchu či událost komunikovat primárně s námi.

Co mám dělat v případě krádeže?

Hned nahlaš krádež na policii ČR a pak na náš zákaznické servis. Následně můžeš ukončit smlouvu, nebo využít možnosti pronájmu náhradního zařízení, které má podobné parametry, po dobu trvání smlouvy.

Na kolik pojistných událostí mám nárok v rámci smlouvy?

Protože nám záleží na tvé spokojenosti, pojistné události nemáme limitované.

Co mám dělat, pokud nahlášenou poruchu neuznáte jako pojistnou událost nebo v rámci garance?

V tomto případě za tebe opravu zařídíme my u některého z našich partnerských opravců. Cenu za opravu ti vyúčtujeme zvlášť v samostatné faktuře. V rámci smlouvy si vyhrazujeme právo opravovat zařízení výhradně u našich partnerských servisů a nepovolujeme provedení opravy pronajatého zařízení z tvé vlastní iniciativy u jakéhokoliv jiného servisu.

Ukončení smlouvy

Můžu smlouvu ukončit předčasně?

Ano, smlouvu můžeš vypovědět kdykoliv prostřednictvím písemné žádosti (poštou nebo osobně). Od dne doručení žádosti začíná běžet 14ti denní výpovědní lhůta, během které vám na e-mail zašleme informaci o výši odstupného. Ta se odvíjí od délky vašeho dosavadního nájmu - během prvních 12 měsíců od podpisu smlouvy je nutné doplatit částku chybějící do výše 12 měsíčních nájmů. Počínaje třináctým měsícem můžete zařízení vrátit kdykoli, bude ale nutné, abyste uhradili administrativní poplatek dle aktuálního Sazebníku. Výpověď je platná ve chvíli, kdy uhradíte veškeré vyčíslené poplatky, vrátíte nám zařízení a uplyne výpovědní doba. Po obdržení všech doplatků vám vystavíme daňový doklad. Pro podání výpovědi nesmíte předtím žádným způsobem porušit nájemní smlouvu (např. být v prodlení s platbami).

Co se stane s pronajatým zařízením po ukončení smlouvy?

V den vypršení smlouvy si u tebe zařízení vyzvedneme - na čase a místě se domluvíme předem telefonicky. My se postaráme o jeho vyčištění, odstranění dat a následnou recyklaci.

Kdy musím zařízení vrátit?

Stroj je třeba vrátit v poslední den platnosti smlouvy. Neměj obavy, nejméně měsíc před vypršením smlouvy tě upozorníme přes email a 2 týdny před skončením platnosti smlouvy se telefonicky domluvíme na čase a místě předání pronajatého zařízení.

Co se stane s mými daty na zařízení po jeho vrácení a ukončení smlouvy?

Všechna data budou trvale odstraněna našimi certifikovanými specialisty v souladu s GDPR. Vzhledem k tomu, že veškerá data budou smazána, doporučujeme ti si je zálohovat než nám zařízení vrátíš. Jestli budeš chtít, dostaneš od nás certifikát o kompletní eliminaci tvých soukromých dat z vráceného zařízení.